Geslaagd Feestweekend 60 jaar KBO-Dinther

Het feestweekend van 11 en 12 mei rond KBO-Dinther 60 jaar was niet enkel een feest voor de leden van de KBO maar een feest voor jong en oud in en rondom cc Servaes.

De grote tent voor cc Servaes met vlaggen en mooie bloembakken als entree kan niemand ontgaan zijn. Op beide dagen praatte ConsulTante Sybille alles aan elkaar en waren er diverse informatiestands, workshops en presentaties. De kinderen deden volop mee aan de spelletjes en maakten gebruik van het spring kussen. De kleintjes werden erg mooi geschminkt. En dan niet te vergeten de goochelaar en tekenaar.

In gezamenlijke dans beten op zaterdag de Balletschool en de twee dansgroepen van de KBO het spits af. De dag door genoten heel veel mensen van optredens van jong en oud. Er was veel animo voor ’t Kumt van Eiges, Lya de Haas en dj Sudi van Doorn. In de feesttent ging het dak eraf met dj Verdraaid Vinyl en John de Bever. Met Orkest Crazy Cadillac rondden de feestgangers royaal na middernacht al dansend de eerste dag af.

De zondag begon met een feestelijke moederdaglunch.

Daarna deden verschillende mensen mee aan de puzzelfietstocht of de puzzelwandeltocht. Optredens van het Juinderskoor, de Bokkebloazers, de Borrelnoten, ’t Kumt wel en de Kornuiten brachten sfeer. Tot slot nog extra verhoogd met de geweldige muziek van orkest THAMP dat hier hun debuutoptreden tot een feest maakte.

KBO-Dinther kan terug kijken op een bijzonder geslaagd evenement mede dank zij de vele, vele vrijwilligers uit eigen gelederen en de medewerking van cc Servaes.